Peuterschool en BSO

Peuterschool

Peuterschool ’t Hoogstraatje is gevestigd in onze school. Wij werken samen en gebruiken dezelfde aanpak en methodes. Ook organiseren we regelmatig gezamenlijke activiteiten met peuters en kleuters. Zo raken de peuters vertrouwd met onze school en verloopt de overgang naar groep 1 vanzelfsprekend en gemakkelijk.

Peuters van ’t Hoogstraatje stromen niet automatisch door naar onze school. Ouders moeten hun kind apart bij ons aanmelden.

Buitenschoolse opvang (BSO)

Voor de buitenschoolse opvang werken wij met Kinderopvang 2Vriendjes van 2Samen, die deel uitmaakt van onze Brede Buurtschool en grenst aan onze school. Leerlingen van de Van Hoogstratenschool krijgen voorrang bij de plaatsing. Voor baby’s en peuters is er dagopvang.